Igrzyska Śmierci. Film =3

Jak pewnie wie już większość ludzi i wszyscy fani książki "Igrzyska Śmierci", 23 marca w naszych kinach pojawi się film na podstawie tej powieści. O filmie już jest głośno i bez wątpienia będzie hitem, więc jeśli zamierzacie się na niego wybrać, to koniecznie musicie przeczytać tę książkę, która otwiera wspaniałą trylogię Suzanne Collins. Ja muszę się przyznać że jeszcze nie czytałam , ale zamierzam kupić w najbliższym tygodniu. Tak więc pod spodem zamieszczam polski zwiastun do filmu (a właściwie książki). Polecam gorąco ;) 

Komentarze

  1. Książkę mam w planach, bardzo chciałabym ją przeczytać i tak jak ty zamierzam w najbliższym czasie wybrać się na zakupy ;) O filmie usłyszałam przypadkiem od znajomego. Z pewnością obejrzę, oczywiście już po lekturze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]