Córka Łowcy Demonów. Jana Oliver

Siemka, długo nie pisałam bo w szkole ciągle tylko testy i testy i nauka do nocy. Ale znalazłam czas by napisać o pewnej książce... Muszę przyznać że na nią czekałam, tylko sama nie wiem dlaczego...Nie z powodu opisu (tyle wiem). Może to ta okładka i fakt że właściwie nie czytałam nic o demonach? Sama nie wiem. Grunt że  jest. A teraz trochę o tej pozycji. ;)


Podstawowe informacje:
Autor: Jana Oliver
Wydawnictwo: Replika
Liczba stron: 400
Data wydania: luty 2012





Opis:


Riley Blackthorne po prostu chce

dostać szansę, by udowodnić swoją

wartość – i właśnie na to liczą

demony...

Niedaleka przyszłość.
Siedemnastoletnia Riley, jedyna
córka legendarnego łowcy demonów
Paula Blackthorne’a, zawsze
marzyła by pójść w ślady ojca. Dobra
wieść jest taka, że ludzkie
społeczeństwo jest skłócone i w
rozkładzie, a Lucyfer wysyła swe
pomioty na ulice wszystkich
większych miast – Gildia Łowców
potrzebuje zatem wszystkich. Nawet
dziewczyn. Riley ratuje
mieszkańców od kłamliwych małych
demonów pierwszego stopnia,
najprostszych do zwalczania – na
razie tylko tyle umie. Jednak w jej
życie wkracza potężniejszy demon,
ponadto w Gildii dochodzi do
tragedii... Wszystko to popycha
Riley w pełną niebezpieczeństw
rozgrywkę i chaos wojny pomiędzy
Niebem a Piekłem.
Kiedy cały świat wokół niej zdaje się
walić, komu Riley może zawierzyć
swe serce – i życie?


A co wy sądzicie o tej książce? Zamierzacie kupić? ;)

Komentarze

  1. Właśnie zaczęłam czytać tę książkę. Zobaczymy,ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]