wtorek, 20 listopada 2012

Wierszykiem; Liebster Blog Again!! + Gorące nowości!

Uch, truchtam (?) szybko
I piszę szybko, 
Spieszyć się muszę, 
Na naukę się obruszę, 
Psa uspokajam 
I jadła nastawiam :D
A cały dzień w paski:
I need some kaski!

Tak wygląda ostatnio mój dzionek, ale już już spieszę poinformować, że znów zostałam nominowana do Liebster Blog, tym razem przez Clarissę, której bardzo dziękuję!

Pytania Clarissy:

1. Do jakiej fantastycznej krainy chcesz się przenieść?
Mojej głowy! Choć w sumie nie wiem, czy przeżyłabym choć jeden dzień =3
2. Lubisz fora poświęcone książką?

Lubię, ale w obecnej chwili nie mam na nie czasu - czytanie i komentowanie... czasem jednak zaglądam by zobaczyć co i jak.
3. Jaki zespół jest twoim ulubionym?

Hmm, sama już nie wiem. Słucham istnego misz-maszu, ale obecnie skłaniam się ku Metallice, Coldplay (!), Within Temptation, Of monster and man, Linkin Park (!) i Maroon 5.
4. Do jakiej księgarni (podaj nazwę) lubisz najbardziej chodzić?

Chodzić? Byłam tylko w dwóch (typowo książkowych): kilka razy w Empiku i raz w Matrasie, do obu mam za daleko i wolę zamawiać przez internet, a poza tym, to pozostaje mi tylko Empik, w sumie Matras jest jeszcze dalej :D
5. Byłaś/byłeś na "ciemnej stronie Youtube"? Chodzi o filmiki pokroju kot vs. toaleta.

A to nie jest ta normalna strona YT? Znaczy oglądam takie filmiki tak często, że nie rozróżniam już tych stron ;p
Jako przykład jeden z najdziwniejszych/zrytych filmików ever, których nie ogarniam!
A sorrki przepraszam, to nie filmik, to sztuka!
6. Najgorsza książka jaką czytałam/czytałem to... (tytuł). Dlaczego?
Hmm <szuka wśród nazw lektur>

Krzyżacy sprzecznie z Kubusiem Puchatkiem! Ta pierwsza z wiadomych przyczyn, a druga bo nigdy będąc dzieckiem nie ogarnęłam sensu nierozgarniętego głupiego misia i cierpiącego na jakieś dziwne kompleksy Królicka.. Poza tym naukowcy przeprowadzili badania z których wynika, że wszyscy mieszkańcy stumilowego czasu cierpieli na większe lub mniejsza zaburzenia psychiczne.
7. Masz konto na Twitterze? Jeśli tak to podasz nick?
Mam :D A nick taki jak wszędzie: marichetti

Ale rzadko zaglądam, piszę tylko (jeśli w ogóle) tylko w czasie większych wydarzeń czyt. rozdań nagród!
8. Masz swój ulubiony film? Jeśli tak to podasz tytuł?
9. Wyobraź sobie, że podczas dożynek wybierają cię na trybuta do Głodowych Igrzysk. Jak reagujesz?

Maczeta w dłoń i idę wypędzać demony!

Na serio, przecie ja ninja jestem, czego się bać??
10. Jakbyś się zachował/zachowała, gdybyś się dowiedział/dowiedziała, że rodzice ukryli twój list z Hogwartu?
To na pewno nie byli moi rodzice, tylko brat! Zawołałabym Hagrida, może dałby radę jak kiedyś Dudley'owi i memu złośnikowi wyczarować świński ogonek =3
11. Czy posiadasz przyjaciela płci przeciwnej?

Hmm... nie wiem. Kolegów raczej :D Jeśli takie klasowe małpy się liczą... 

Dziękuję raz jeszcze za wybranie, sama nie mam czasu na wymyślanie pytań, nikogo też nie nominuję: chyba każdy brał już udział choć raz =3

________________________________________________

I wspomniane wcześniej nowości!!:


Miasto zagubionych dusz

Podstawowe informacje:
Autor: Cassandra Clare
Oryginalny tytuł: City of Lost Souls
Seria: Dary Anioła - Tom 5
Wydawnictwo: MAG
Data premiery: 28 listopada 2012
Liczba stron: 556

Opis:
Jace jest teraz sługą zła, związanym na wieczność z Sebastianem. Tylko mała grupka Nocnych Łowców wierzy, że można go uratować. Żeby to zrobić, muszą zbuntować się przeciwko Clave. I muszą działać bez Clary. Bo Clary rozgrywa niebezpieczną grę zupełnie sama. Ceną przegranej jest nie tylko jej własne życie, ale również dusza Jace’a. Clary jest gotowa zrobić dla niego wszystko, ale czy nadal może mu ufać? I czy on jest naprawdę stracony? Jaka cena jest zbyt wysoka, nawet za miłość?



Wróżbiarze



Podstawowe informacje:

Autor: Libba Bray
Tytuł oryginału: The Diviners
Cykl: Wróżbiarze tom 1
Wydawnictwo: MAG
Data wydania: 28 listopad 2012
Liczba stron: 556

Opis:
Lata dwudzieste w Nowym Jorku. Chłopczyce i tancerki rewiowe, jazz i dżin. Czasy po wojnie, ale przed kryzysem. Dla pewnej grupy złotej młodzieży to okazja, by bawić się jak nigdy wcześniej.
Dla Evie O’Neill to ucieczka. Nigdy nie pasowała do małego miasteczka w stanie Ohio, a kiedy wywołuje kolejny skandal, rodzice wysyłają ją do wielkiego miasta, by zamieszkała z wujem. Dla dziewczyny to nie wygnanie, a spełnienie marzeń – szansa, by pokazać, że jest nowoczesna do szpiku kości i niewiarygodnie odważna.
Niestety, Nowy Jork to nie tylko jazz i rewia. Ma swoją mroczną stronę. W mieście giną młodzi ludzie. To nie są zbrodnie w afekcie. Są okrutne. Starannie zaplanowane. I niepokojąco podobne do ilustracji z zapomnianej księgi. A nowojorska policja nie potrafi samodzielnie rozwiązać tej sprawy.
Evie nie uciekała jedynie przed ograniczeniami życia w Ohio, lecz również przed świadomością, czego może dokonać. Ma tajemnicę. Niezwykłą moc, która mogłaby pomóc w złapaniu zabójcy – o ile on nie dopadnie jej wcześniej.

I co Wy na te nowości? Tak wiem, wszyscy wyczekują nowego miasta =3 Ale ja czekam na Libbę, która swą poprzednią trylogią wprost mnie oczarowała!

Dla niezorientowanych: ASDF Movie, czyli WTF kreskówkowo ;D

9 komentarzy:

  1. Metallica? Uwielbiam ten zespół, zwłaszcza ich ballady. A Coldplay, Within Temptation i Linkin Park też słucham:). Z nowości mam chrapkę na Dary Anioła, ale zacznę od pierwszej części.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I odpowiedzi i zapowiedzi ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu ta zabawa u Ciebie :) Widzę, że jesteś rozchwytywana! Co do książek, to chyba ciekawią mnie "Wróżbiarze".

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów ta zabawa ;]
    a z książek poproszę "Wróżbiarzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi, ale zauważyłam, że nie odpowiedziałaś na 8 pytanie... Nieładnie ;D
    Z nowości to czekam na obie pozycje! "Miasto..." to wiadome :D A "Wróżbiarze" zapowiadają się naprawdę ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asz, zagapior ze mnie i nie zauważyłam :D Zaraz przeprowadzę należną edycję =3

      Usuń
  6. Ooo WTF Art dobrze jest mi znane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie aż wstyd, ale z DA to ja tylko pierwszą część póki co przeczytałam ; p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]