STOSIK (!) Długo Zbierany, czyli Stos z PROŚBĄ WAŻNĄ x3 + Ja w ilości szczypty

Cześć, tym razem powracam z większym niż ostatnio stosikiem (hurra!), a także prośby do Was x3, oraz Ja! Ale w jakim sensie ja...? To w prośbach już ;D Zagmatwane? Wiem, tak samo jak chemia... Ale no cóż, aktualnie przebieram się za cygankę bo w czwartek robię z koleżankami Komnatę Wróż na Andrzejki.. a żeby nie była to totalna masakra, bo wróżby napisałam niepoprawnie gramatycznie, językowo i po staropolsku... Ale stosiku, do broni!

Stos długo zbierany, od góry:

1. "Nowicjuszka" - Trudi Canavan (z Biedronki, promocyjnie)
2. "Zimowa Zawierucha" - Margit Sandemo (z Finty)
3. "Zemsta" - Margit Sandemo (z Finty też)
4. "Uczniowie Spartakusa" - Halina Rudnicka (z jakiejś bibliotecznej wymiany)
5. "Dziedzictwo Mroku" - Bree Despain (z Biedronki w promocji za 15 zł)
6. "Mam na imię księżniczka" - Sara Blaedel (z konkursu u Miqi)
7. "Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam"
 - Paulo Coelho (zaś jakaś biblioteczna wymiana też)

8. "Dom na krańcu czasu" - Jeanette Winterson (z wymianki u Bożeny)
9. "Regulatorzy" - Richard Bachman vel. Stephen King (z wymianki u Bożeny)
10. "Trafny Wybór" - J.K. Rownling (z Empiku, nie wiem co mnie podkusiło)
11. "Żelazny Cierń" - Caitlin Kittredge (z Biedronki za 15 zł!)
12. "Złudzenie" - Thomas Erikson (za łapanie licznika u przynadziei)

Tak więc stosik większy niż zwykle! A teraz przechodzę do próśb do Was, a raczej błagań ;)

__________________________________________________________

PROŚBA nr 1 + Ja w ilości szczypty ze skakanką

[O co w ogóle chodzi z tymi prośbami? Ano mam trzy prośby do Was, każda dotyczy tylko klikania i głosowania, niewiele, ale bardzo ważne, ale po kolei ;)]


<-- Nasz filmik
Prośba nr 1 dotyczy głosowania na stronie Tesco dla Szkół - chodzi tu o konkurs przez nich zorganizowany.
Konkurs był przeznaczony dla szkół - chodziło tu mianowicie o nakręcenie filmiku promującego zdrową żywność. Nagrody to m.in. tablice multimedialne dla szkół oraz kamery HD dla całej klasy, a zwycięzców aż kilka.
Film nakręcić nie były łatwo, ale udało się :D Potem jednak powstał największy problem --> głosowanie. Oczywiście w kilka chwil na prowadzenie wybiły się prywatne szkoły oraz placówki z większych miast, mających wiele współprac lub/i uczniów, czego my za bardzo nie mamy.  Te szkoły w chwilę miały setki głosów, ale jest jeszcze drugi etap, gdzie prace oglądają jury - jest więc nadzieja, ale i do tego trzeba mieć pewną liczbę głosów.
Stąd moja prośba, a raczej pytanie, czy ktoś z Was zachciałby nam pomóc poprzez głosowanie?
Trzeba wejść na tę stronę --> Tesco, założyć konto (jeśli komuś naprawdę się nie chce to może skorzystać z 10 Minute Mail, chyba każdy wie co to ;D), a następnie wejść w ten link --> do naszego filmiku i zagłosować, co można robić codziennie. Byłaby to dla mnie i mojej grupy wielka pomoc!

A o co chodziło mi z tym "Ja w ilości szczypty ze skakanką"? Ano to, że ja też występuję w tym filmiku, chociaż z ciekawości możecie obejrzeć ;) Dla ułatwienia: jestem jedną dziewczynką ze skakanki, pewnie niektórzy mnie rozpoznają ;)

Jeszcze raz proszę i dziękuję za głosy!!!

___________________________________________________________

Prośba nr 2 i nr 3, czyli przypomnieniowo

A teraz dwie prośby, również na głosowanie, ale bez rejestracji ;)
2. Jeśli możecie, codziennie można głosować na moją koleżankę, która walczy o stypendium, ale tylko do 1 grudnia! Wchodzicie TUTAJ i na liście klikacie "Głosuj" obok nazwiska Agnieszka Kempska i tyle, i tak codzień ;)
3. Jeśli ktoś nie wchodził na stronę Książka ma Znaczenie, to proszę, żeby wszedł w ten link TUTAJ i na wyświetlonej stronie pod moja opinia kliknął "Przeczytaj więcej" i tyle. Tylko raz można to zrobić, bardzo dziękuję z góry!

____________________________________________________

I tyle ;D

Komentarze

  1. Ze stosiku czytałam na razie jedynie Sagę o Ludziach Lodu. "Zimowa zawierucha" jednak średnio mi się podobała. Kilka pierwszych tomów w SoLL sa najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Widzę kilka książeczek, które mogłabym Ci podkraźć :) A jeśli chodzi o tesco dla szkół to moja też bierze udział. W tamtym roku wygraliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią Ci pomogę i zagłosuję na filmik. w końcu blogerzy muszą sobie pomagać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze bardzo milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity stosik :)
    Będzie co czytywać wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, że moja książka już do Ciebie dotarła :) Fajnie.
    Życzę przyjemnej lektury, bo masz co czytać!

    OdpowiedzUsuń
  7. No słyszałam właśnie, że w Biedronce są dobre książki w świetnych cenach, chyba muszę się wybrać, zwłaszcza, że mam niedaleko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok 3x TAK i gotowe :) Życzę powodzenia , fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grrr, kusicie wszyscy tym Trafnym Wyborem. Czekam na recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rowling <3 Same cuda! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe tytuły, kilka z nich mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! "Żelazny cierń"! :D Świetna książka <3 Postaram się pomóc i zagłosuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Z twojego stosiku czytałam tylko Dziedzictwo Mroku.
    No podkradłabym ci Żelazny Cierń;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh ale Ci zazdroszczę Trafnego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa Trafnego wyboru :) Niezły filmik, zaraz zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160,000 women and men are using a simple and SECRET "water hack" to drop 1-2 lbs each night while they sleep.

    It is very easy and it works on everybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Go grab a drinking glass and fill it up with water half the way

    2) Now do this amazing hack

    and be 1-2 lbs lighter in the morning!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]