Humpf - Igrzyska.........

Nie mam dzisiaj kompletnie czasu, ale zdecydowałam że wejdę i wrzucę jakiegokolwiek posta - byleby przetrwa ć do soboty ;) Tak więc z racji tego że odjechałam na punkcie "Igrzysk Śmierci", mimo że jeszcze ich nie czytałam (ale zaczynam w niedzielę), to umieszczam taką znaleziona w necie mapę Panem (kraju, w którym żyje Katniss, bohaterka "Igrzysk.."). Numerki to dystrykty (od 1-12), a "C" to stolica - Kapitol. Oczywiście mapek było więcej, ale tak wyglądała zdecydowana większość :0 A wrzucam żeby umilić czas tym, którzy czekają na film (23 marca!). 


Niestety to wszystko co mam na dzisiaj - ale zawsze coś, prawda? Jeśli wybieracie się na film, lub widzieliście inne mapki, znacie inne ciekawostki - piszcie =3

Komentarze

  1. Zastanawiam się czy nie jest wskazane bym w tym przypadku najpierw przeczytała książkę. Chociaż trailer widziałam i mimo że książki nie czytałam, to od razu wiedziałam o jakie Igrzyska chodzi :) Na film na pewno pójdę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]