Zbuntowany książę. Celine Kiernan

Wpadając przypadkowo na stronę pozmierzchu.pl zauważyłam w rogu okładkę "Zbuntowanego księcia" i przypomniało mi się że niedawno była premiera... Przyznam że nie czytałam ani jednej z tych książek, ale od dłuższego czasu się zasadzam i nie wiem czy coś z tego wyjdzie ;) OK krótko, bo już późno.


Podstawowe informacje:
Autor: Celine Kiernan
Cykl : Trylogia
Moorehawke - tom 3
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: luty 2012





Opis:
Trzecia część trylogii fantasy,
kontynuacja powieści "Zatruty tron"
i "Królestwo cieni".
Po długo wyczekiwanym spotkaniu
Raziego z Alberonem okazuje się, że
lata wojen i rozłąki odcisnęły na
braciach mocne piętno. Alberon nie
wierzy w dyplomację i zdecydowany
jest bronić królestwa siłą. Z dumą
prezentuje wszystkim swą tajną
broń – Krwawą Maszynę
skonstruowaną przed laty przez
Lorcana Moorehawke. Razi obawia
się jednak, że Maszyna zniszczy
wszystko, co w czasie swego
panowania zdołał osiągnąć ich ojciec.
Pomimo kontrowersyjnych sojuszy
Alberona, Wynter coraz częściej
staje po jego stronie. Kiedy jednak
ostatnimi, wyczekiwanymi w obozie
sprzymierzeńcami okazują się
Wilkołaki, jej lojalność wobec
następcy tronu zostaje wystawiona
na ciężką próbę. Czy zdoła stanąć u
boku brata, gdy ten negocjuje z
ludźmi, którzy zrujnowali życie
Christophera? Kto przetrwa
decydujące stracie?



Czy ktoś z was czytał pierwszą część, tj. "Zatruty Tron"?


Komentarze

  1. Czytałam tylko pierwszy tom i był całkiem całkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam 2 tomy,oprócz zbuntowanego księcia i ta książka mi się bardzo podobała.Polecam ;3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]