Akademia Wampirów 6. Richelle Mead

Pewnie jak już większość z was wie, niedawno miała miejsce premiera ostatnia część serii "Akademia Wampirów" - "Ostatnie poświęcenie".
Wiem że wiele osób jest fanami tej serii, ale ja muszę przyznać że jeszcze nie czytałam ani jednej z tych książek. Na szczęście już niedługo dojdzie do mnie 1 tom i mam nadzieję że będzie taki fajny jak wszyscy pisali. No to trochę informacji ;)


Podstawowe informacje:
Seria: Akademia Wampirów
Autor: Richelle Mead 
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Liczba stron: 544
Data wydania: luty 2012


Opis:
Podejrzewałam, że ktoś mnie wrobił. W zbrodnię, której nie popełniłam. I nie chodziło o błahostkę, lecz o zabójstwo. Nie zrozumcie mnie źle. Zabijałam wiele razy. Złamałam niejedną zasadę (a nawet prawo). Z całą pewnością jednak nie byłam królobójczynią. 

Nigdy dotąd Rose nie miała takich kłopotów. Zawsze myślała, że zginie w walce. Tymczasem wygląda na to, że zostanie stracona i nie może liczyć na sprawiedliwy proces. Dla królobójczyni nikt nie ma litości… A burzliwa przeszłość dziewczyny świadczy przeciwko niej. Na szczęście Rose zostali jeszcze oddani przyjaciele, którzy muszą pomóc jej w ucieczce z więzienia, a także Dymitr. Czy po powrocie do świata żywych chłopak na nowo nauczy się kochać?



Czy ktoś z was może już ją przeczytał? A może zamierza kupić? ;) Piszcie!

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc kompletnie mnie do tej serii nie ciągnie, oglądałam kilka pierwszych odcinków serialu na podstawie książek, zachwytów zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. giffin nie ma serialu na podstawie Akademii Wampirów. A co do serii to ja ją kocham. Jedna z lepszych na tym świecie. Doczekać się nie mogę aż będę w empiku. :D

      Usuń
  2. Kocham tą serię, jest wprost epicka. Nie można się oderwać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moje wypociny :]